• تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک ایرانی و خارجی
    تعمیر گیربکس
  • تعمیر انواع ماشین های ایرانی و خارجی
    تعمیرگاه خودرو
  • تعویض روغن ، انواع روغن های ایرانی و خارجی
    تعویض روغنی
  • تعمیر موتور ، تعمیر موتور انواع ماشین های ایرانی و خارجی
    تعمیر موتور
  • چکاب کامل کلیه قطعات و قسمت های خوردو
    سرویس خودرو قبل از مسافرت

تعمیرگاه تخصصی خودرو

تعمیرگاه تخصصی خودرو در تهران

تعمیرگاه تخصصی خودرو در غرب تهران

*دیگر نگران نگهداری و خدمات خودروی خود نباشید،با ما اسوده خاطر باشید***

مشاوره و راهنمایی در مورد خدمات و هزینه تعمیرات رایگان

09120405028

09191401230

02144627360

09100702005

02122690450

02144627392

خدمات مکانیکی تهران:تعمیرات موتور در تهران-تعمیرات گیربکس در غرب تهران-تعمیرات گیربکسهای اتوماتیک-تعمیر سرسیلندر-تعویض تسمه تایمینگ خودرو سیستم خنک کاری و روانکاری،تعویض بلبرینگهای چرخ و....مکانیکی تهران(مکانیکی غرب تهران)در واقع کلمه استراتژیک مکانیکی تهران و مکانیکی غرب تهران+مکانیکی سیار تهران خدمات فنی خودرو مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی تهران در این موقعیت زمانی مهمترین و حساس ترین خدمات در مورد کارهای تخصصی خودرو از نکات ضروری زندگی ما میباشد.چون 90%کارهای روزمره ما با خودرو ماشین یا همان وسیله نقلیه انجام میپذیرد.

خدمات جلوبندی سازی در تهران:جلوبندی سازی در تهران جلوبندی سازی در غرب تهران و تعمیر سیستم تعلیق-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان-تعمیرات اکسل و عقب بندی خودرو تعمیر جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک،تعویض کمک فنر،سیبکهای جلوبندی،طبقها،موجگیررها،میل تعادل،سگدست،قرقری فرمان و رام موتور که معمولا در اکثر خودروها بیشترین قطعات جلوبندی و زیر بندی خودرو روی رام زیر موتور بسته میشود.

خدمات تنظیم موتور در تهران:تنظیم موتور با دستگاه(تون اپ) در غرب تهران-سرویس و شتشوی انژکتور-سرویس درچه گاز و استپرموتور سرویس یا تعویض شمع ها-تعویض فیلتر بنزین،وایر،کوئل و سیستم جرقه،فیلر گیری و تنظیم سوپاپ ها که در یه سری از خودرو ها شیم بندی نام برده میشود.

خدمات باتری سازی و کولر سازی در تهران:باتری سازی تهران-باتری فروشی در غرب تهران-برق خودرو-تعمیر سیم کشی تعمیر و تست روشنایی،کولر سازی و خدمات شارژ گاز کولر خودرو،تست و نشت یابی سیستم کولر و اتصالات مسیر کولر،تعویض لامپهای ماشینتعمیر استارت خودرو،تعمیر دینام و ژنراتور اتومبیل(مولد برق)،تعویض باتری و تست و شارژ باتری در غرب تهران.

خدمات تعویض روغنی و اتوسرویس در غرب تهران:تعویض روغن-آچارکشی-تنظیم باد-و کلیه سرویس های دوره ای خودرو-ریست چراغ سرویس تمامی خودروها با دستگاه،دیاگ تخصصی،تعویض فیلتر ها،تست و یا تعویض روغن گیربکس های معمولی و اتوماتیک.

مکانیکی تهران مکانیکی غرب تهران تعمیرگاه مکانیکی در غرب تهران
مجهز به دستگاه فوق تخصصی دیاگ و عیب یاب کلیه خودرو های 2007(به بالا در مکانیکی تهران(تمامی خودروهای داخلی و وارداتی

مکانیکی تهران مکانیکی غرب تهران مکانیکی سیار تهران مکانیکی تخصصی تهران جلوبندی سازی تهران باتری سازی تهران مکانیکی مکانیکی تهران،جلوبندی سازی غرب تهران،باتری سازی در غرب تهران،باتری فروشی در غرب تهران،تنظیم موتور در غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی مکانیکی در غرب تهران!تعمیرگاه تخصصی ال90(تندر نود)در مکانیکی غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی مگان در مکانیکی غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی مجاز هیوندا در مکانیکی غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی مجاز کیاموتور غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی مجاز تویوتا غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی بی ام و غرب تهران،تعمیرگاه تخصصی بنز وتمامی خودروهای اروپایی تعمیرات موتور تعمیرات گیربکس اتوماتیک و دنده ای.

تعمیرات جلوبندی جعبه فرمان وسیستم تعلیق تنظیم ارتفاع وتنظیم فرمان انجام کلیه خدمات تخصصی خودرو تنظیم موتور وسرویس انژکتور

دیاگ کلیه اتومبیل های خارجی وایرانی تعمیرموتور.تنظیم موتور ودیاگ بنز-بی ام و-تویوتا-هیوندا-کیاموتور-نیسان-مگان تعمیر جلوبندی-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان و سیستم تعلیق خودرو تعمیرات گیربکس اتوماتیک تهیه گیربکس اتوماتیک وموتور خودروهای خارجی وایرانی

باتری سازی و سیم کشی،مکانیکی تهران،مکانیکی غرب تهران تعمیرات تخصصی خودرو در مکانیکی غرب تهران

تعمیرات تخصصی خودرو- انجام کلیه خدمات خودرو-مکانیکی تعمیرگاه مکانیکی تعمیرگاه تخصصی عملکرد و اثر کنترل کننده ها در

برای گیربکس اتوماتیک با سیستم کنترل تعریف شده میتوان کاربرد و طرز کار انها را در جعبه دنده اتوماتیک مورد مطالعه قرار دارد.

وضعیت پارک و راه اندازی موتور در گیربکس اتوماتیک:

راه اندازی و روشن نمودن موتور در گیربکسهای اتوماتیک اهرم تعویض دنده باید در وضعیت پارک یا خلاص باشد،یک کلید اطمینان از استارت زدن در وضعیت های دنده عقب(R)حرکت به جلو درایو(D)و وضعیت دنده یک(L)جلو گیری مینماید،هنگام استارت زدن یک مسیر قدرت به مبدل گشتاور که به میل لنگ متصل است وارد میشود.

مسیر قدرت را مبدل گشتاور خارج و توسط شفت توربین یا همان محور ورودی جعبه دنده به مجموعه دنده های خورشیدی و دنده های سیاره ای ان به طور ازاذ میچرخند و حرکت را به محور خروجی جعبه دنده منتقل مینماید،مسیر جریان روغن به واحدهای اصطکاکی و سوپاپ تعویض دنده ها قطع میباشد.وقتی اهرم انتخاب وضعیت دنده در وضعیت پارک باشد،تمام تمام واحدهای اصطکاکی مانند خلاص و یک نیروی فنر به اهرم قفل کننده ازاد هستند.وضعیت حرکت مستقیم در گیربکس اتوماتیک:در وضعیت حرکت مستقیم Dدر گیربکس های اتوماتیک ارتباط مبدل گشتاور و دنده یک جعبه دنده بر قرار میشود و با باز شدن دریچه گاز موتور دور افزایش می یابد وحرکت ا

تومبیل به جلو به ارامی انجام میگیرد،هنگامی که دور موتور زیاد میشود درگیری دنده مستقیم انجام میگردد بدین ترتیب که باند دنده یک ازاد شده و کلاچ دنده مستقیم درگیر میشود که این درگیری باعث می شود که مجموعه دنده های خورشیدی ثابت و قفل شوند،و در نتیجه نسبت دنده1:1خواهد بود و باند دنده یک توسط اهرم کنترل دستی درگیر می شود و جزئی از جزئی از وظایف سیستم خودکا نمیباشد در حالی که کلاچ حرکت به جلو توسط تعویض خودکار درگیر میشود وظایف سیستم کنترل دریچه گاز و گاورنر را به خاطر داشته باشید که چگونه

تعویض دنده به طور خودکار انجام میگردد.اگر به موتور گاز داده شود و در نتیجه گاز کاملا باز شود فشار ارسالی توسط سوپاپ دریچه گاز فنر انتهایی ان به سوپاپ تعویض دنده خودکار باعث میشود،که ان را در حالت بسته نگه دارد،مادامی که دور خروجی جعبه دنده و در نتیجه سرعت اتومبیل به حدی برسد که تعویض دنده ضروری باشد.؟؟؟؟؟فشار روغن گاورنر در این حالت بر فشار سوپاپ دریچه گاز و نیروی فنر ان غلبه می کندو سوپاپ تعویض دنده را باز می نماید که مسیر اصلی روغن به کلاچ جلو مربوط به دنده مستقیم توسط سوپاپ کنترل دستی برای وظایف مختلف برنامه ریزی می کند و از دو سیستم فرمان می گیرد یکی سیستم کنترل دریچه گاز و دیگری سیستم گاورنر این فرمان به سوپاپ تعویض دنده مستقل شده و به مرحله اجرا می اید.سیستم کنترل گاورنر در گیربکس اتومات حرکت اتومبیل را نسبت به مقاومت جاده تنظیم می کند.پس در نتیجه تعویض دنده خودکار را به طور مداوم انجام می دهند به این ترتیب که سرعت اتومبیلموجب

افزایش فشار گاز گاورنر و باز شدن تعویض دنده می شود پس اتومبیل در دنده مستقیم قرار می گیرد . در مواقعی که سرعت اتومبیل کم می شود مانند شرایط سخت رانندگی یا هنگام عبور از سربالایی یا وقتی که دریچه گاز باز باشد (مقاومت جاده زیاد باشد) فشار روغن سوپاپ کنترل دریچه گاز و فنر ان بر فشار روغن گاورنر غلبه می کند و سوپاپ تعویض دنده بسته می شود و اتومبیل با دنده یک حرکت می کند،یا مانند وقتی که ترمز می کنیم بر اثر ترمز فشار روغن گاورنربه تدریج کم می شود و فنر سوپاپ تعویض دنده ان را در حالت بسته نگه می دارد و جعبه دنده به وضعیت دنده یک بر می گردد در وضعیت دنده یک دستی در جعبه دنده های اتوماتیک , توسط راننده اهرم انتخاب دنده در وضعیت L قرار می گیرد که در این حالت سوپاپ تعویض دنده از سیستم کنترل هیدرولیکی به طور خودکار قطع می شود و جعبه دنده نمی تواند دنده مستقیم را داشته باشد سوپاپ دستی مسیر اصلی روغن را به پیستون سروی باند دنده یک هدایت می کند. وضعیت دنده یک دستی Lمخصوص حرکت در سربالایی با کشش خوب و در سرازیری به منظور استفاده از حالت ترمز موتوریبه کار برده می شود.وضعیت دنده عقب در گیربکس اتومات با به کار بردن یک کلاچ دنده عقب در گیربکس های اتوماتیک باعث می شود که مسیر اصلی روغن را پیستون کلاچ منتقل نماید و در نتیجه سبب معکوس شدن دنده رینگی در مجموعه خورشیدی شده و دور خرجی عکس می گردد که فقط دنده عقب کابرد دارد.تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تخصصی تعمیرات خودرو تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تعمیرات تخصصی خودرو در مکانیکی تهران.

انتقال خودرو خود را یک سیستم پیچیده مکانیکی که استفاده از قدرت از موتور به شفت میکند،ان را تجربه سایش بیشتر و پارگی در طول زمان از بسیاری نقاط دیگر از وسیله نقلیه خود به دلیل گرما و اصطکاک تولید شده توسط بسیاری از قطعات در حال حرکت و و اجزای تعامل کنند.مسائل عمده ملزم به وجود می ایند اگر انتقال خود به خوبی نگهداری شده و یا علائم مشکل توسط یک حرفه ای به زودی پس از انها توسعه بررسی نیست.تعمیرات انتقال و یا تعویض ناخوشایند،استرس زا و به طور معمول بسیار گران قیمت هستند،بنابراین این ایده

خوب به توجه به هر گونه فعالیت غیر معمول به نظر میرسد.پیوستن به روشهای مکانیکی تهران مکانیکی غرب تهران و تعمیرو نگهداری توصیه میشود و برنامه در نظر گرفته شود برای جلوپیری از مشکلات انتقال خودرو طولانی تر کمک خواهد کرد که بهتر عمل کرده و نیاز به تعمیرات کمتری بیش از طول عمر ان است.اگر شما با داشتن برخی اگاهی از مشکلات ماشین یا خودروی خود داشته باشید،مهم است که بدانید که چه نوع از رایج ترین مشکلات برای خودرو.شما و دیگران پیش می اید،که شما بتوانید برا انها مسلط و یا در حد راه اندازی کنترل ماشین خود را داشته باشید.مکانیکی تهران:انجام کلیه خدمات خودرو به صورت تخصصی در مکانیکی غرب مکانیکی تهران:تعمیرگاه تخصصی خودرو،مکانیکی تخصصی تهران.

و نحوه عملکرد آن گیربکس CVT
جعبه‌دنده متغیر پیوسته ( Continuously Variable Transmission: CVT)گونه‌ای از جعبه‌دنده است، که در آن، روند انتقال قدرت و گشتاور موتور به چرخ‌ها، توسط مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌های خورشیدی و سیاره‌ای،همراه با تسمه‌های فولادی، روی دو قرقره انجام می‌گیرد.در جعبه‌دنده متغیر پیوسته، از کلاچ تر، یا هیدرولیکی سانتریفیوژ استفاده می‌گردد و امکان دستیابی، به نسبت دنده‌های نامحدود، بین مقادیر حداقل و حداکثر وجود دارد.قابلیت انعطاف این جعبه‌دنده، میزان مصرف سوخت را، نسبت به سایر گیربکس‌ها (جعبه‌دنده‌ها) کاهش می‌دهدو باعث می‌شود، که در محدوده گسترده‌ای ازسرعت زاویه‌ای خودرو، موتور دارای پربازده‌ترین دور موتور باشد، همچنین عملکرد دور بر دقیقه را نیز در بهینه‌ترین حالت از دور موتور قرار می‌دهد.هنگامی که در یک خودرو در شرایط عادی راننده اقدام به تعویض دنده می‌کند، در گیربکس موجب درگیر شدن دو چرخ دنده با اندازه و تعداد دندانه‌های متفاوت می‌شود که سبب بوجود آمدن ضریب دنده‌های گوناگون می‌شود و دور و گشتاور بر اساس این ضریب دنده از پیشرانه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.این نحوه درگیری چرخ دنده‌ها در جعبه دنده‌های دستی کاربرد دارد که در مدل‌های اتوماتیک این نسبت دنده‌ها توسط درگیر شدن خورشیدیو قفسه و سیاره‌ای و چرخ دنده‌های رینگی بوجود می‌آید، اما در جعبه دنده‌های CVTدیگر خبری از چرخ دنده و خورشیدی و سیاره‌ای و... نسیت، بلکه اساس کار بر دوش دو پولی ورودی(محرک) و پولی خروجی (متحرک) و یک تسمه لاستیکی یا فلزی برای ارتباط این دو با یکدیگر است. این نوع سیستم تبدیل و انتقال قدرت به سرعتدر حال رشد بوده و کارخانجاتی همچون رنو، نیسان، جنرال موتورز،تویوتا، فولکس واگن، میتسوبیشی، سوزوکی و... در حال استفاده و تحقیق و توسعه این نوع سیستم انتقال قدرت هستند.اساس کار این سیستم همانطور که گفته شد بر مبنای دو پولی مخروطی شکل با سطحی شیب دار و یک تسمه ارتباط دهنده است که برروی هر محور دو پولی از دو صفحه متحرک زاویه دار تشکیل شده که توسط نیروی هیدرولیکی روغن یا نیروی گریز از مرکز به یکدیگر نزدیک یا از هم دور می‌شوند که موجب تبدیل دور ورودی از پیشرانه می‌شوند. در پولی محرک ورودی نیرو از پیشرانه اگر دو صفحه به یکدیگر نزدیک شود، قطر پولی افزایش یافته و قطر تمسه پیچیده شده به دور آن هم افزایش می‌یابد و در طرف دیگر با افزایش قطر پولی اول، صفحات پولی دوم از یکدیگر دور شده و قطر پولی باریک‌تر می‌شود که سبب گشتاور خروجی کم و دور خروجی زیاد برای خودرو می‌شود و بلعکس اگر قطر پولی محرک باریک‌تر و قطر پولی متحرک بیشتر شود، خودرو در لحظات اولیه حرکت قرار داشته و گشتاور خروجی بیشتر از دور خروجی می‌شود.از مزایای استفاده از این سیستم هم می‌توان به کاهش مصرف سوخت تا 18 درصد نسبت به گیربکس‌های خودکار معمولی، انتقال روان‌تر و یکنواخت بدون وقفه قدرت موتور، کارایی دینامیکی بالاتر، شتاب گیری بهتر، کارکرد دائمی موتور در بهینه‌ترین دور موتور، اشاره کرد.باتوجه به خصوصیات اختصاصی گیربکسهای CVT نوع روغن این گیربکسها هم خاص میباشد لذا در جدول ذیل مشخصات روغنهای گیربکسهایCVT ذکر گردیده است دارندگان سوزوکی کیزاشی میتوانند یکی از این روغنها را تهیه و مصرف نمایند.مکانیکی غرب تهران-خدمات تخصصی مکانیکی در غرب تهران برای کلیه خودروهای خارجی و ایرانی.

توضیحات تعمیرگاه تخصصی مکانیکی غرب تهران:توربو شارژ در سال 1905 میلادی توسط مهندس مکانیک سویسی الفرد بوچی اختراع شد،توربو شارژ عبارت است از نوعی کمپرسور توربینی و یک کمپرسور گریز از مرکز که توسط یک شفت که با اتصال فلانچی به ان متصل شده را میچرخاند،توربین گازی توسط پیچ به منیفولد دود متصل میشود و گازهای خروجی از موتور باعث چرخش توربین گاز شده و به سبب ان کمپرسور که توسط یک شفت به توربین گازی متصل است شروع به چرخش نموده و هوای محیط را مکش کرده و سپس ان را متراکم و به طرف موتور میفرستد.هوای ورودی بیشتر به موتور به معنی سوخت بیشتر به داخل موتور و هوا و.سوخت بیشتر به معنی افزایش انرژی و قدرت خروجی موتور میباشد.


تعمیرگاه تخصصی   تعمیرگاه   تعمیرگاه تخصصی خودرو   تعمیرگاه تخصصی اتومبیل   تعمیرگاه تخصصی غرب تهران   مکانیکی تخصصی تهران   تعمیرات تخصصی خودرو   تعمیر تخصصی ماشین  

tehranmechanic مکانیکی تهران 09120405028
facebook
twitter